باتری سامسونگ No Further a Mystery

Wiki Article

اهداف لی کان هی، مالک سامسونگ، برای دهه آینده بسیار جامع و متنوع ترسیم شده‌است. وی معتقد بود که سامسونگ برای بقا راهی ندارد جز آنکه به یک شرکت درجه اول تبدیل شود.

به‌طور کلی، محصولات این شرکت شامل پوشاک، صنایع شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، نیم‌رساناها، کشتی و شناور و تجهیزات مخابراتی می‌شود. فروشگاه سامسونگ

زمانی که برای نخستین بار گوشی را شارژ می کنید میزان کیفیت و ظرفیت آن مشخص خواهد شد. بهترین راه این است که اجازه دهید شارژ باتری به طور کامل کاهش یافته سپس آنرا به شارژر متصل کنید.

باتری‌های موجود در فروشگاه ماکروتل صددرصد اورجینال بوده و با گارانتی عرضه می‌شود. برای تشخیص باتری تقلبی موبایل از اصلی روی این لینک کلیک کنید.

بیشتر وسایل الکترونیکی مانند گوشی، تبلت و کتابخوان‌ها از باتری‌های لیتیوم یونی استفاده می‌کنند. این نوع باتری‌ها عملکرد خوبی دارند و همه شرکت‌های سازنده وسایل الکترونیکی از آن در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. زمانی که باتری لیتیوم یونی خراب شود و عمر آن به پایان برسد، به علت گسسته شدن سلول‌های باتری پوشش، گاز منتشر می‌کند و باتری متورم می‌شود.

ساعت هوشمند

اگر از سامسونگ خود مدت زیادی استفاده کنید، گرمای باتری افزایش می‌یابد و در نتیجه، باتری سامسونگ نیاز به تعویض پیدا می‌کند. اجرای بازی‌های سنگین و استفاده از نور زیاد، وای فای، دیتا و بلوتوث منجر به داغ شدن باتری می‌شوند.

براساس عقیده ی بسیاری از کارشناسان تعویض باتری موبایل سامسونگ تنها زمانی لازم است که نتوان حتی مدت کوتاهی بدون نیاز به نیروی برق از باتری گوشی استفاده کرد. گاهی امکان دارد باتری گوشی های سامسونگ در حدی از کارایی اصلی خود دور شده باشند که شارژ دوباره ی آن ها چندین ساعت طول بکشد.

کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند با حضور در این مرکز تخصصی‌ترین سرویسهای مرتبط با تعمیر و بهسازی این دستگاه از جمله تعمیر باتری گوشی سامسونگ را دریافت نمایند.

باتری سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود. در این بخش به برخی از مهم‌ترین علل خرابی باتری سامسونگ می‌پردازیم.

من از این کد استفاده کردم اصن هیچی نشون نمیده یا خطا میده نمیدونم چرا . حالا اگ برنامه ای چیزی پیشنهاد دارید بگین خیلی ممنون

با توجه به گسترش استفاده از بستر های اینترنتی و محبوبیت خرید آنلاین، فروشگاه استارموبو نیز سعی کرده با ارائه یک بستر آنلاین مناسب نیاز مشتریان خود را هر چه کامل تر و بهتر برطرف سازد.

سامسونگ یکی از معتبر ترین مارک های محصولات مرتبط با فناوری به ویژه تلفن های همراه است که در سال های اخیر به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده است.

شعبه ولیعصر: میدان ولیعصر – نبش کوچه شقایق – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – website واحد ۱۹

Report this wiki page